Tolooooooong bantu saya, sob3....sob3...sob3 :(

9:13:00 AM

Assalammualaikum & Selamat Pagi Uols,

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dia BUAT DAH pulak
Sob3.......sob3.............sob............


Nampak dak???????????/nampak dak?????????????nampak dak???????
tak nampak kan?????tak nampak kan???????tak nampak kan??????
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............

HILANG pulop dah SENARAI KOMENTAR
APA KE HAI pulop dah ni????????????????????
Tolooooooooooooooonggggggggg x 100000000000000000
Sob3..........sob3...........sob3..............
Nak BIOR sampai dia OK sendiri ka??????????????
Kalo EDIT kang hilang dak komentar2 dedolu tuuuuuuuuuuuu??????????
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
Sob3..........sob3...........sob3..............



~~~ To Be Continued ~~~

You Might Also Like

13 comments

  1. a'ah la xde..cube p main2 sikit kat layout tu...kot2 ad yg tertinggal ke apa.

    ReplyDelete
  2. gulpppp tatau pulak cm mana nk buat ni huuu

    ReplyDelete
  3. alamakkkkk...kite nk tolong pun xtau..cer tgk kat setting..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam sya,
      dok try alter dari tadi tak dapat2
      ayiaaaaaaaaaaaa

      Delete
  4. Moga masalah tersebut dapat diatasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam aiza,
      alhamdulillah dah ok
      dia dok maen acilut cak sajork tadi he3

      Delete
  5. Memang la saya tak boleh tolong, sebab saya sendiri tak tau! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam doc,
      he3
      takpa3
      dia pulih sendiri dah :)

      Delete
  6. Cer tengok balik..kadang2 dia take time to appear.

    ReplyDelete

Blog Dekat di Hati

Blog Archive