Sneak Preview CNY 2015 FaMiLiA OuTiNg :)

10:58:00 AM

Assalammualaikum & Selamat Pagi Uols,

Macam tajuk yang di ateh nun haaaaaaaaaaaa
Maka iols nak kabor sesiap yang ENTRY OuTiNg CNY ni akan berTINGKEK2 macam dalam SENARAI di bawah ni naaaaaaaaaaaaaaa.............

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

1) PiCnIc TeLuK BaYu, TeLoK KuMbAr

2) BeRcAnDa Di TePiAn PaNtAi, BaWaH JaMbAtAn P. PiNaNg

3) FaMiLiA KaRoK (AgAiN)

4) SeCrEt ReCiPe, E-GaTe

5) TaMaN PeRbAnDaRaN PeNaNg

6) FoOd CoUrT Tg. BuNgAh



~~~ To Be Continued ~~~

You Might Also Like

12 comments

  1. nahhhhh berderet2 hah sneak preview dia..kemain lagi jenjalan CNY yer huhuhu... kitorang pulak xg holiday mana2 pun time CNY...en somi busy ler pulokkkk..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Ila,
      weols takat pusin2 dalam PEnang sajork
      asai kluor rumah ja kekdahnya gitew he3

      Delete
  2. huiyooo..mmg best betul u'olls punye cuti time cny..bgs2..manfaatkan cuti dgn sehabis baik..bukan senang kan nak dpt cuti 4 hari gitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam sya,
      iols cotik 5hari
      Hubby yang cotik 4 hari he3

      Delete
  3. wahhhhh syoknya jalan CNY. ida cuti hari tu kene kerjaaa sobsssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam ida,
      OT yeeeerrrrrrrrrr
      maaaasyuuuuuuuuuuuuuuuuukkk he3

      Delete
  4. sakan uols kan..bestnye
    weols cuti CNY tu duk umah je huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam El,
      he3
      iols ni kalo dok rumah koje nak makan tido makan tido
      lemau ghasernyer
      tapi kuor pun makan tak henti jugak he3

      Delete
  5. sy jg laa yg terperap dlm umah spnjg cuti aritu ;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam anies,
      weols anak beranak ni kalo dok rumah macam dungu ja jadiknya
      he3

      Delete
  6. sakan betul aktiviti sempena CNY!
    seronok lak aku yang menengok aktiviti tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam nadyra,
      ada yang plannaed & ada yang unplanned he3

      Delete

Blog Dekat di Hati

Blog Archive