Wordless Wednesday ~ #8/2015

5:53:00 PM

Assalammualaikum & Selamat Petang Uols,


Lambang KASIH, CINTA & SAYANG
Permata hati Ibu & Ayah dunia hingga akhirat insyaAllah

AMZAR FAYYADH BIN MOHAMAD JOHARI
Moga sentiasa dalam RAHMAT & LINDUNGAN Allah AMIN



~~~ The End ~~~

You Might Also Like

37 comments

  1. dah berapa tahun Amzar tu!! entah2 sama umur dgn cucu kaknoor , mudhan membesar bagai johan ya

    ReplyDelete
  2. Amboiii Fayyadh...cekci kamu ber pampers je...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam aishah,
      he3
      itula imej sebenor fayyadh kalo kat rumah :P

      Delete
  3. Moga sentiasa dalam RAHMAT & LINDUNGAN Allah

    aamiin aamiin

    ReplyDelete
  4. As'Salam, Amboi bukan main lagi seksi ye..hehe..semoga jadi anak yang soleh ye :)

    ReplyDelete
  5. last pic tu x menahan..babab kang geram tgk haihhhh ehhehe

    ReplyDelete
  6. jimat xyah basuh baju hi hi hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam siti,
      betui3
      ibu just fokus beli baju jenjalan2 sajork he3

      Delete
  7. bukan main posing depan tv...ekekek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam kak wahida,
      kaaaaaaaaaaaannnn
      saaaaaaaaaakaaaaaannnn he3

      Delete
  8. pic last skali terbaik lah hahahaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam nureen,
      kaaaaaaaaaannn
      pose mahal tu he3

      Delete
  9. amboi byknye mainan die.. Anak ni mmgla anugerah tak ternilai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam ann,
      haah overloaded dah tu
      tu pun kira iols dah buat cleaning dekat 3-4 kali hokey :)

      Delete
  10. Semoga fayyadh sentiasa dirahmati dan dilindungi Nya

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Assalam anies,
      haah
      tu kira abeh penat la tu :)

      Delete
  12. comeinya dak amzar fayyadh nie...seronok je klu dapat layan dak tecik ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam moon,
      akak ni baru anak sorang tapi kekadang tu ghaser cam tak terlayan jer kekdahnya he3
      ibu ni pemalaih kan3 :P

      Delete
  13. comeinya dak amzar fayyadh nie...seronok je klu dapat layan dak tecik ni

    ReplyDelete
  14. eheheh suka seksi paaakai pempers ehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam siti,
      ater kaaaaaaaaan ker imej tu he3 :P

      Delete
  15. hihi..
    mcm2 aksi...
    anak, cahaya kebahagiaan buat kt y bergelar ibu

    ReplyDelete
  16. panas ye. pakai pampers aje senang hihihihi. moga jadi anak soleh yg berjaya dunia akhirat amin amin

    ReplyDelete
  17. Aminnn..anaklah penawar duka kita. Semoga menjadi anak yang soleh.

    ReplyDelete

Blog Dekat di Hati