Cenderahati Khas Untuk Yearly Top Komentar | 1st Year Blog Anniversary

10:00:00 AM

Cenderahati Khas | 1st Year Blog Anniversary

Cenderahati Khas | 1st Year Blog Anniversary
Assalammualaikum & Selamat Petang Uols,
Haaaaaaaaaaaaa........
Iols dah lama PLAN nak bagi cenderahati untuk penyokong2 blog iols ni haaaaaaaa
Nak bagi kat SEMUA memang tak mampu la kan3
So sebagai satu cara PENGHARGAAN untuk para pengunjung & pengkomen yang SETIA, iols nak sampaikan CENDERAHATI KHAS untuk TOP 10 KOMENTAR (28.8.14-28.8.2015)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Para top komentar yang tersenarai di ateh ni sila la tinggalkan maklumat (nama penuh, alamat penuh & no telefon) di dalam ruangan komen
Psssttt : Iols takkan publish komen uols tu hokeyh :)



~~~ The End ~~~

You Might Also Like

14 comments

  1. tahniah pd semua top 10 komentar tegar & juga happy anniversary kpd Blog Kisah Kaseh..semoga terus sukses #bloggerutara

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang sis....wahhh....tahniah kepada semuanya....

    ReplyDelete
  3. nak jadi penyokong terhebat jugak boleh dop..?? hek2

    ReplyDelete
  4. Wah ramainya....
    Huhuuu singgah sini dn follow #216 (=

    ReplyDelete
  5. terkejut tgk nama iols ateh sekali
    bestnya dpt adiahhh

    tahniah semua :)

    ReplyDelete
  6. tak layak masuk lagi nih.. maybe nest year laa..

    ReplyDelete
  7. EH..EH...EH....ADA SITU LA...HAHAHAHA

    ReplyDelete
  8. ooo terselit di situ ye ;-) terima kasih kak

    ReplyDelete
  9. wahhhh kira pun ada. jap jap nak kasi alamat

    ReplyDelete

Blog Dekat di Hati

Blog Archive