Wednesday, May 15, 2019

Laparpo Cafe | Makan Best Di Penang

Laparpo Cafe | Makan Best Di Penang

Laparpo Cafe | Makan Best Di Penang | Assalammualaikum dan selamat petang semua. Saya ingin berkongsi dengan para pembaca satu lagi port untuk menikmati hidangan makan malam di Pulau Pinang. Nak tahu di manaaaaaa???????????? Wajib baca entry ini sehingga habis yaaaaaa



Nindiaaaaaa cafe yang ingin diperkenalkan


Makan Malam Santai Dan Lepak | Laparpo Cafe 

Makan Malam Santai Dan Lepak | Laparpo Cafe | Laparpo..... Saya pasti ramai yang sudah pernah dengar jenama ini kan3. Terkini pihak Laparpo telah membuka cafenya sendiri. Saya telah diberi kesempatan bersama-sama beberapa rakan blogger yang lain untuk hadir di petang perasmian dan media review Laparpo Cafe pada 27 April 2019. Jom layan ceritera bergambar saya.


Laparpo Cafe

Boboboy bersantai bersama PSnya sambil menikmati hidangan minuman


Mojito & peanut butter frape


Boboboy seketul sedut sakan frappe itu

Pssstttt, anak-anak pasti akan menyukai peanut butter frappe. Cukup lemak masin dan penuh dengan rasa kekacang. Pasti mengenyangkan


Pilihan hati Ibu sudah pastinya Mojito

Pssttttt, sedaaaapppp. Confirm sedap mojito ini. Segar sahaja tekak pabila menyedut air ini. Memang serasi pabila kita ingin menikmati makanan yang penuh lemak atau berkrim


Char Koe Teow Cheese

Pssstttt, nindiaaaaaa.... CKT bertelur mata dan bercheese. Satu menu baru dan pembaharuan. Bagi tekak saya sedap. Licin juga saya makan he3


Mix Grill

Pssstttt, pekat sungguh sos lada hitan itu. Boboboy sungguh menyukai hot dog yang montel itu. Portion hidangan besar dan boleh berkongsi 3-4 orang. Memang berbaloi

Terderloin Steak
Meh sini saya belanja zoom in
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa

Psstttt, aduuiii, macam terbau2 pula di deria rasa saya ini haruman kuah lada hitam itu dan aroma grillnya. Sob3, nasib seorang blogger dibulan puasa, sob3


Team Laparpo bersama blogger sendu dan Boboboy seketul
Terima kasih kerana sudi menjemput kami dua ketul di malam media review Laparpo Cafe

Laparpo Cafe
Padang Kota Lama
(bertentangan dengan Dewan Sri Pinang)
Alamat: 22, Jalan Tun Syed Sheh Barakbah, George Town, 10200 George Town, Pulau Pinang
Waktu Operasi: 5PM-1AM



~~~~ The End ~~~~

1 comment:

  1. Tengok gambaq pon dah tau sedap..nak kena singgah ni..terbaik!

    ReplyDelete