Friday, November 27, 2020

My Cooking Story Dot Com | Barangan Dapur Profesional Dengan Harga Terbaik

My Cooking Story Dot Com | Barangan Dapur Profesional Dengan Harga Terbaik 

My Cooking Story Dot Com | Barangan Dapur Profesional Dengan Harga Terbaik | Assalammualaikum dan selamat petang Jumaat semua pembaca kesayangan. Baiklah, untuk kali ini, saya merasa amat teruja kerana akan berkongsi dengan para pembaca tentang satu platform atas talian yang pastinya akan menambat hati para mak-mak seperti saya ataupun sesiapa sahaja yang mencintai DAPUR eh gitew. Iyerlah, ini kerana laman web ini merupakan sebuah laman web yang fokus kepada kepelbagaian keperluan 'KITCHENWARE' iaitu kelengkapan dapur anda. Dengan TAG LINE eh "PROFESSIONAL KITCHENWARE, WITH BESTEST PRICED". Memang dijamin anda akan puas hati dengan tawaran yang sentiasa dikemaskini mengikut produk dengan harga terbaik. Apa yang lebih daboooommmmnya ialah anda juga boleh mendapatkan DISKAUN TAMBAHAN 10% jika menggunakan refferal link serta kod kupon saya taaaaaauuu. Nak tahu lebih lanjut kena tungguuuuuuuuu, sila baca dulu bebelan saya sehingga habis, he3.


Sebelum saya teruskan, meh sini saya share serba sedikit tentang sejarah perjalanan pengalaman saya di dalam bidang masak memasak ni naaaaaa, he3. Sebenarnya dari kecil, me and my sis, tidak dibenarkan untuk really memasak di dapur oleh our parents. Setakat membantu serba sedikit dalam persediaan tu ada la. Tapi tidaklah sampai memasak dari A-Z satu2 hidangan tu tau3. Bukanlah dimanjakan, kami ada house chores masing2 pabila hujung minggu, seperti kemas rumah ataupun membasuh baju/pinggan mangkuk, tetapi memasak bukanlah satu antaranya. Apabila mula memasuki peringkat Universiti, tinggal menyewa sendiri, saya telah mula memasak untuk anak tekak dan perut sendiri. Masak yang bodo2 kata eh, sekali sekala, pabila kelaparan dan malas nak keluar beli makanan kan3. For sure la megi merupakan menu kesukaan yang mudah he3. Seterusnya saya terlibat secara serius dalam bidang masak memasak adalah semasa mula bercintan cintun dengan Mr Hubby sebenornya he3. Iyerlah, kalau setiap kali keluar dating nak lepak makan kedai, mau bankrap la kan3. So, saya selalu masak, dan kami picnic berdua he3. Ditempat yang terang yaaaaaaa :P.


Dan pabila sudah berumahtangga dan seterusnya dikurniakan seketul anak, a.k.a Boboboy, profesionalisma sebagai seorang tukang masak semakin hari semkin serius gitew :P. Tetapiiiiiiiii, kelengkapan yang saya gunakan semuanya hasil warisan turun temurun dari arwah Opah eh tau3 he3. Memang tidak pernah membeli periuk ka, kuali ka, belanga ka, apa2 perkakas memasak sendiri selama 8 tahun berumahtangga. Yang baru cuma yang dapat dari hadiah kahwin, itu pun macam set pinggan mangkuk dan minuman tu ja. Haaaaaaaaaa, jangan terkejut yaaaa, he3. Bukan tak teringin, memang sudah lamaaaaaaa TERINGIN nak membeli sendiri perkakasan dapur sendiri mengikut citarasa sendiri. Contohnya seperti set periuk belanga jenis yang anti lekat la, design dan warna yang cantik2 tu la, yang berbrand itu ini haaaaa kan3. Tapiiiiiii, baru-baru ini saja saya betul-betul terjebak dengan membelinya tau3. Ini kerana saya telah menjumpai satu platform barangan perkakasan dapur yang berjenama profesional tetapi harganya mampu milik weeeeeiii.


Sudah semestinya di My Cooking Story

Hasil terjebak untuk pertama kalinyaaaaaaaaaaaa
v
v
v
v
v
v
v
Antara hasil menu masakan eh menggunakan produk dari My Cooking Story

TAWARAN TERKINIIIIIIIIIIIIII
Giler-Giler Sale di My Cooking Story
Bermula 23 November sehingga 31 Disember 2020
Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Semenanjung Malaysia

Dan sekali lagi saya terjebaaaaaaaaakkk
Gilerrrrr wweeeeiiii rege eh, kalo tak, takkanlah sampai satu kotak nalaaaaaaaa besor saya order :P

Haaaaaaaaa, ye la ye laaaaaaaaa
Meh sini saya kongsikan cara-cara untuk anda turut terjebak sejarah berhemah seperti saya ini
Kita menang membeli, menang memakai gittteeewwwww :
.
2) Pilih barangan dambaan hati anda dan masukkan di dalam shopping cart
3) Sudah selesai memilih dan sudah insaf, anda boleh terus proceed proceed check out
.
Pssssstt, jika anda klik terus refferral link saya itu, secara automatik anda akan mendapat diskaun 10% tambahan itu tau2. Tetapi jika anda log in secara sendiri, anda masih boleh mendapatlan diskaun yang sama iaitu dengan memasukkan kod diskaun MCSNUR 


Haaaaaaa, ni lagi satu berita kebaboooommm
My Boboboy memasak secara LIVE dengan Abang Brian (Master Chef Brian)
Tarikh : 29 November 2020, Ahad
Waktu : 11.30am
Channel : FB page mywonderfulcookingstory 
.
Pssssttt, tetaapiiiiiiii, sebelum itu, pada jam 10.30am, Ibu pun akan LIVE juga tau dengan Boboboy seketul di FB arysha.fayyadh dan juga FB page mywonderfulcookingstory, untuk unboxing tu haaaaaaa seketul nalaaaaaaaaa package dari Giler-Giler Sale My Cooking Story 
So silalah JOIN yaaaaaaa 



~~~ The End ~~~

2 comments: