Monday, April 11, 2022

Tarikh Keramat 11 April 2022 | Cash Out AdSense Pertama Kali

Tarikh Keramat 11 April 2022 | Cash Out AdSense Pertama Kali

Tarikh Keramat 11 April 2022 | Cash Out AdSense Pertama Kali | Assalammualaikum dan selamat petang semuaaaaaa. Alhamdulillah syuuukuuuuuuuur. Hari ini buat pertama kalinya setelah bergelar seorang blogger, saya menerima bayaran AdSense pertama saya. 


Sebenarnya dah achieve 100usd dari tahun lepas lagi, dalam bulan Ogos kalau tak silap. Cumanya masa tu ada problem untuk set payment method. Asyiiikkkkkk dok keluar error. Then dalam last week cuba riki-riki Bro Hasrul Hassan untuk bantuan. Alhamdulillah, dalam sehari sahaja setel haaaaaaa problem. Zup Zap zup Zap dalam 3hari payment masyuuuuuuukkk, syukur, Alhamdulillah. 


My 1st ever AdSense cash out


Pssstttt, dah la ciput ja pong, dia pi potong pula 5hengget. Sajiaaaaaaa ja taaauuu CIMB :P

Perasaan teruja tu tak payah cakap la, memang excited habis he3. Bagi orang lain mungkin sikit sangaaaattt, tapi bagi saya Rahmat besar dah dapat banyak ni puuunnn. Ye la, setelah mula berblog dari tahun 2014, dan pejam celik pejam celik ini merupakan tahun ke 8 saya dah. Dan di dalam dunia AdSenese pula, saya bermula dari tahun 2019, dan ini merupakan tahun ke 3 saya. Sebagai part time blogger yang sekejap timbul sekejap tenggelam, saya boleh katakan ini boleh dijadikan sebagai benchmark pencapaian blog aryshafayyadh.blogspot.com.


Bermulanya aryshafayyadh.blogspot.com dengan AdSense pada Julai 2019


Dengan saya mohon doa semua para pembaca setia (cheeeewaaaahh) untuk terus support blog saya dan rajin-rajinkanlah untuk klik iklan AdSense saya naaaaaaaaaa. Bagi kachiinnggg, kachiinnggg gichewww he3. Doakan juga saya terus bertahan di dalam duni blog dan terus komited untuk share entry yang boleh menjadi rujukan semua, amiiinnnn.



~~~ The End ~~~

2 comments: