Pekasam Daging & Ikan (Terubuk, Lampam, Talapia) | Saya Jual, Sudilah Beli

10:00:00 AM

Pekasam (Daging, Terubuk, Lampam, Talapia) | Saya Jual, Sudilah Beli

Pekasam (Daging, Terubuk, Lampam, Talapia) | Saya Jual, Sudilah Beli


Pekasam (Daging, Terubuk, Lampam, Talapia) | Saya Jual, Sudilah Beli | Assalammualaikum & selamat tengah hari uols. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Berkat Hari Jumaat yang penuh BERKAT, iols dengan ini ingin mengwar2kan dekat uols kesayangan semua yang iols sekarang ni menceburi (#eh2lasangatkan) bidang perniagaan. Dalam Islam pun dah dikatakan berniaga ni 9 daripada pintu rezeki.


Kalo sudi silalah support #bisnesorangmelayu gitew. Jom layankan entry beberapa tingkek yang iols dah sediakan untuk hari ini. Pssttttt, aternya ada beberapa produk tau yang iols nak perkenalkan untuk hari ni. So, meh iols molakan dengan PEKASAM yer sayam3 semua.


 Pekasam ikan TERUBUK
Pekasam ikan LAMPAM
Pekasam ikan TALAPIA

Pekasam DAGING

Harga Pengenalan | Saya Jual, Sudilah Beli

Harga Pengenalan | Saya Jual, Sudilah Beli | Aternya baru nak mola promote keeennnnn, mestila ada rege kasih sayam bucuk bacam mmuuaahhh3 gitew untuk uols keeeennn. So sila la rujuk details seperti dibawah ni yer.


Harga pengenalan penuh kasih sayang, mmuuaahhh3 gitew :
 (Setiap paket berat 200gram)

Pekasam ikan terubuk RM 6.00
Pekasam ikan lampam RM 5.00
Pekasam ikan talapia RM 5.00
Pekasam daging RM 8.00


COD
Penghantaran setiap hari *SABTU & AHAD* (11.30am-5.00pm). 

Hanya sekitar Bayan Baru/Bayan Lepas/Sg.Ara/Relau/Paya Terubong & Sekitar Pulau Pinang



Anda Berminat !! Apa lg sila CALL/SMS/WHATAPS ;
️ +6 012-4746924
+6 012-4158089

Sample Masakan Pekasam | Saya Jual, Sudilah Beli

Sample Masakan Pekasam | Saya Jual, Sudilah Beli | Meh iols belanja uols HASIL masakan pekasam2 di ateh. Pssttt, hat ni hasil dari air tangan Opah eh taaauuuuuuu. Memang weols tiga beranak dok pulun tak hengga. Makan dengan nasi panaih2, konpem tak toleh kiri kanan.

 Pekasam IKAN TERUBUK

 Pekasam DAGING

Meh nak belanjo my plate pulop
Pssstttttt , harap bertabah laaaaaaa noooooooooooo
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Psssssttt : Nanti iols belanja pulop 'IN THE MAKING' pekasam naaaaaaaa...buat rujukan uols gitew he3



~~~ To Be Continued ~~~

You Might Also Like

4 comments

  1. pekasam daging tak pernah try.. tapi, pekasam ikan, tak kena tekak.. tekak orang muda lah katakan.. *larikkkk*

    ReplyDelete
  2. ikan terubuk pulak.. ya ampunnn batal posa. okbai nanti nina mai singgah lain hari. hahha

    ReplyDelete
  3. sedap tengok daging pekasam tu terliur2 la pulak....

    ReplyDelete

Blog Dekat di Hati