Wordless Wednesday ~ #13/2015

12:04:00 PM

Assalammualaikum & Selamat Tengahhari Uols,


My Mom Home Made LAKSA

Penang LAKSA Kenduri Kendara



~~~ The End ~~~

You Might Also Like

20 comments

  1. pose2 tgk laksa ni terliurrrrrrr

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Assalam siti,
      he3
      wanita dan laksa bagai isi dan kuku yer dop he3

      Delete
  3. ohohoiiiiiii....sj wt bg tliuq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam zai,
      satg balek lekaih pi singgah beli kat tepi jalan segate tu naaaaaaaa he3

      Delete
  4. alamak kak.. nape post laksa
    adoii azie lama dah tk makan suka laksa penang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam azie,
      ohooiiiiiiiiiiii
      uols tak leh makan lagi naaaaaaaaaaaa
      belom cukup setahun lagi pantang tuuuuuuuuuuuu :P
      sabor3

      Delete
  5. huwaaaa lamaaaaaa tak makan laksa. terbau bau haaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam kira,
      eh3
      kira tak abeh pantang laksa lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan3 :P
      sabor3

      Delete
  6. ok, saya telan air liur tengok laksa ni
    sedapnya aihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam ann,
      he3
      iols pun dah dok tertelan sama pulop he3

      Delete
  7. waaahhhhh terseksa tekak ni tengok pic laksa yg mebeles tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam kak,
      kalo dah nama wanita tu kan3
      mesti tergoda dengan laksa kan3 he3

      Delete
  8. laksa!!! sedap2...lieya tak penah lagi buat laksa sebab kat umah ni tak suke sgt laksa...so mmg beli jek laa kalo tingin...mujur laksa kat opis lieya ni not bad...antara yg sedap jugak leee heheeheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam lieya,
      he3
      miamija tak soka laksa yer :)

      Delete
  9. Replies
    1. Assala, anies,
      laaaaaaaa
      napa uols tak makan ??????????

      Delete

Blog Dekat di Hati

Blog Archive