Monday, April 9, 2018

Printcious.com | Peribadikan Hadiah Secara Istimewa dengan DIY

Printcious.com | Peribadikan Hadiah Secara Istimewa dengan DIY

Printcious.com | Peribadikan Hadiah Secara Istimewa dengan DIY

Printcious.com | Peribadikan Hadiah Secara Istimewa dengan DIY | Apabila tibanya hari istimewa, pastinya kita sebagai wanita terutamanya, akan berhempas pulas mengerah keringat dan idea untuk mendapatkan HADIAH ISTIMEWA untuk insan teristimewa yang bertakhta di hati kita. Sebolehnya kita pasti mahukan yang terbaik, yang teristimewa, yang paling unik, yang lebih peribadi serta yang lain daripada yang lain. Bak kata orang, satu dalam sejuta gitew kan3. Walaupun harganya bukanlah beribu mahupun berjuta, tetapi apa yang penting adalah ingatan yang terhasil. Seperti pepatah Inggeris, "It is not the gift, but the thought that counts”.

Printcious.com, merupakan satu platform yang sudah tidak asing lagi bagi para penggemar DIY. Eh3, apa itu DIY. Haaaaaa, bagi yang belum tahu lagi (ada ke yang tidak tahu??:P), DIY adalah “Do-It-Yourself” yer anak-anak :P, he3. Jom layan ceritera saya selanjutnya.


Kepelbagaian Seleksi Hanya Dihujung Jari Anda | Printcious.com

Kepelbagaian Seleksi Hanya Dihujung Jari Anda | Printcious.com | Sebut sahaja apa yang anda inginkan. Dari kemeja T, ke gambar canvas, ke bag tote, ke ‘casing’ telephone, dan baaaaanyaaaakkk lagi. 

Seleksi pilihan idea hadiah untuk para Jejaka dan Wanita

Senarai penuh seleksi yang anda boleh pilih di Printcious.com

Antara kesemua yang tersenarai di atas ini, ada satu yang betul-betul menambat hati saya iaitu CUSTOMISE COFFEE MUGS.

Custom Mug Printing | Printcious.com

Custom Mug Printing | Printcious.com | “Personalised DIY coffee mug” dengan custom mug printing. Perrghhh, memang TERBAIK (bagi saya la yer). Kebiasaannya kita lebih terdedah dengan mug (ready made) BIASA. Iyerlah kan3, siapa yang boleh terfikir betapa indahnya dunia (cecewah) jikalau kita ada sebiji mug (cukup dengan sebiji sebagai permulaan gitew), yang hanya satu dalam seluruh dunia ini (cecewah lagi :P). Memang tidak akan jumpa yang sama seperti mug kita walau dimana-mana. Haaaaaa, nak tak??? Mestilah NAK (saya tolong jawabkan), sebab saya memang NAK :P. Sangat-sangat NAK yer anak-anak.

Memang sudah lama saya tercari-cari option istimewa seperti ini. Iyerla, kalau kita hendak membuat tempahan dengan syarikat percetakkan, bukannya boleh tempah sebiji sahaja kan3. Sebagai contohnya, saya hendak membuat tempahan untuk sepasang coffee mug sempena hari ulangtahun perkahwinan saya dan Mr. Hubby. Sudah pastinya saya akan menempah SEPASANG a.k.a DUA BIJI coffee mug SAHAJA. Makanya beruntunglah kita bila ada perkhidmatan dari Printcious.com ini. Tiada had minimum tempahan (dalam bilangan mahupun RM). Suka3 he3.

Kita boleh reka dengan sendiri ‘design’ mug mengikut kesukaan hati kita dengan hanya dihujung jari. Hanya perlu klik-klik, ‘copy paste’ dan edit. Memang mudah dan hanya mengambil masa beberapa minit sahaja. Ini sudah pastinya dengan menggunakan alatan khas atas talian di Printcious.com.

1) Pilih produk anda
2) Muat naik gambar atau rekabentuk pilihan hati
3) Tambah ‘Text’
4) Buat pesanan

Kita boleh peribadikan coffee mug itu bersesuaian dengan sesuatu tujuan atau tema hadiah itu sendiri. Meletakkan gambar-gambar yang memberikan makna dan membangkitkan memori indah. Menambahkan keistimewaan dengan ayat-ayat cinta, pesanan ataupun nasihat. Ini mampu membangkitkan suasana ‘magikal’ bagi penerima kan3. 

Seleksi coffee mug berwarna dan juga ‘Magic Mugs’

Psssttt, saya memang jatuh cinta dengan MAGIC MUGS. Tak sabar untuk meneroka perjalanan istimewa menempah magic mugs he3

Quote dari Printcious.com >>> ‘A one of a kind mug is a rare gem but it is not always impossible’. Berkobar-kobar dah rasa diri ini untuk mencuba sendiri menempah magic mugs. 

Jika anda tercari-cari perkhidmatan percetakan mug (mug printing service) yang terbaik, jangan lupa untuk menghubungi mereka terus. Ataupun jika anda mempunyai perancangan bagi mengadakan sambutan ulang tahun kelahiran dan ingin mengkagumkan para jemputan anda, sewaan ‘photobooth’ (photobooth rental) adalah yang terbaik. Jangan tunggu lama-lama dan jom kita sama-sama terjah Printcious.com. 

Laman Web :

IG :

FB :



~~ To Be Continued ~~~

1 comment:

  1. wahhh bestnyaaa. mudah dan senang je printcious ni. ramai yang puji juga servis dia :D

    ReplyDelete