Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger

Assalammualaikum & Selamat Petang Uols,


BEN ASHAARI


Siapakah sha a.k.a ibu fayyadh????
Saya berasal dari Tepen, Perak & menetap di Bayan Lepas, Penang. Bekas pelajar USM, Penang & sekarang bekerja di GSD Land (M) Sdn. Bhd., Penang (Project Admin). Sudah mendirikan rumahtangga dengan orang Penang & dikurniakan seorang boboboy, diberi nama Amzar Fayyadh Bin Mohamad Johari berusia 2tahun 7bulan, Alhamdulillah (lahir di Penang). Ibu tercinta menetap bersama-sama saya, Alhamdulillah. Saya hanya mempunyai seorang kakak (kami 2 beradik pompuan). Saya seorang yang riuh, he3....boleh dikatakan peramah & memang sangat suka berkenalan/berkawan dengan sesiapa sahaja. Minat saya adalah mengemaih rumah, memasak, makan, dan bercotik2.

Sebab musabab patut menjadi blog pilihan gitew :)
Saya ni baru mahu belajar menulis tentulah tak boleh lawan otai2 bloggers yang lain kan3. Tapi saya yakin dan berani jamin penulisan blog saya ni IKHLAS dari hati..cecewah3...he3...Kiranya saya akan terdaya mungkin berkongsi pengalaman, rasa suka dan duka serta ceritera kehidupan melalui penulisan saya dalam blog ini.......Moga coretan ini dapat menjadi panduan ka, hiburan ka, motivasi ka kepada pembaca...Gitew kekdahnya, boleh????he3

Impian Sebagai Seorang Blogger...
Fuuhhhh...sebagai org baru, paaaannnnjaaannngg lagi impian nak terlaksana yer dop??he3..pa pun mesti ada impian kan3??? Impian saya dalam berblogging yang UTAMA ialah BERKAWAN & BLAJOR...yer sangat2 harap dapat tambah kawan, tambah ilmu, tambah pengetahuan..Dunia blogger kan LUUUUASSSSS...macam2 boleh BLAJOR3.........suke3


~~~ The End ~~~




38 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih dik :)
      nak panggil apa yer???
      yang hat blogger utagha tu masih boleh join ka????

      Delete
  2. salam kenal dear...

    semoga impian semua itu tercapai.. amin..

    www.mamaniza.com

    ReplyDelete
  3. salam kenal membalas kunjungan follow here

    ReplyDelete
  4. Smg impian jd kenyataan. salam kenal dr segmen yg sama. Saya follow sini. :)

    follow back if sudi :3 hhehehe

    http://najlamohayidin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan juga.. kunjungan balas dr segmen yg sama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam,
      thanx yer azura :)
      selamat berkenalan, rajin2la singgah yer :)

      Delete
  6. datang membalas kunjungan..:))
    done follow

    ReplyDelete
  7. Balas kunjungan dari segmen yang sama. Done follow blog kamu..:)

    http://ceritaejoy.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari.html

    ReplyDelete
  8. Salam kenal jugak...semalat berblog.

    ReplyDelete
  9. Wow... bagus. Saya setuju bila kita berblogging, kita akan banyak belajar benda yang baru dan dapat kawan yang sama minat dengan kita. So if anything, nak mintak pendapat ke, nak bersembang ke, bolehlah blog walking ke blog rakan-rakan ye... anyway, terima kasih kerana blogwalking ke blog saya.. dan kalau ada masa, jenguk-jenguk lah lagi ye... all the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam,
      thanx yer sudi singgah..
      say dah follow blog awak..
      salam perkenalan

      Delete
  10. teruskan menulis, blogwalking dan terima kasih sebab komen kat blog saya.

    ReplyDelete
  11. Salam perkenalan dari zumal. Moga menjadi blogger pilihan ramai yer. Good luck ^_^

    ReplyDelete
  12. salam kenal ...

    semoga berjaya ya :-)

    chaiyokk !

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Salam ukhwah fillah
    Ade singgah balas kunjungan

    http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  15. welcome to blogger world, happy blogging sister :)

    http://missmyselfcorner.blogspot.com/2014/09/impianku-seorang-blogger.html

    ReplyDelete
  16. Thanks singgah blog sy....selamat bersegmen dah berblogging awak :)

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum.... ika kunjung balas ni... first time datang sini... selamat berkenalan ye... =)

    ReplyDelete
  18. cik iena dtg membalas kunjungan :)
    salam perkenalan n selamat berblogging (^_~)

    ReplyDelete
  19. salam singgah sini. Selamat berkenalan dan happy blogging =D

    ReplyDelete
  20. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #25
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  21. Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama.
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  22. Haaaiiii!^^ Dayang datang bw dan terus folo sini no 41..! ^^ Jom ke blog dayangdeno? :)

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete