Worldless Wednesday ~ HOME COOKED

1:21:00 PM

Assalammualaikum & Selamat Tengah Hari Uols,


 Kacang Buncis Goreng

Rasem



~~~ To Be Continued ~~~

You Might Also Like

16 comments

  1. Sedapnya kacang buncis goreng... Menu kegemaran tu ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam,
      samalaaaaa
      iols pun peberet
      kejap goreng nga ayam, kejap daging, kejap udang he3

      Delete
  2. Replies
    1. Assalam anies,
      jemput mai rumah iols kaaaaa???????
      mai2 sila3 :)

      Delete
  3. Replies
    1. Assalam daddy ziyyad,
      rasem tu sejenis sup INDIA,
      cer google he3
      my mum nyer rasem sooodapppp walopun dia melayu tulen hokeyh
      sebabnya di blajor resipi ni dari my tok (ibu kepada my ayah) yang ada darah ala2 india pakistan gitew

      Delete
  4. Rasem? pestime dengar tapi mesti sedap kan tambah makan dengan nasi panas2 perghhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam ummi uwais,
      tu la pasai
      memang agak dah tak ramai tau RASEM ni
      iols makan dari kocik
      kalo time demam, time ujan
      fuuyoooooooooooo layan he3

      Delete
  5. rasem..?? epicnyaaa.. mana ada jumpa kat kedai skarang ni hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam ct,
      adaaaaaaaaa la sayam
      trade mark penang kot tu
      sila ke restoran tajuddin hussein hokeyh :)

      Delete
  6. Replies
    1. Assalam el,
      sayor ja iols masak
      hat rasem my mom yang masak he3

      Delete
  7. pernah makan sekali je rasem ni, nak buat sendiri macam tak yakin ja... huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam cik sal,
      nanti iols request my mom masak & iols wat review step by step caranya nyer hokeyh he3

      Delete

Blog Dekat di Hati

Blog Archive