Wordless Wednesday Siri 2.... Boleh Gitew????

11:04:00 AM

Assalammualaikum & Selamat Pagi Uols,





~~~ The End ~~~

You Might Also Like

12 comments

  1. mabeles sgt kak. tengok ayam tu pulakkkkk lahaiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam ummi uwais,
      jangankan kata adik ja, ni akak dok nengok pun saaamaaaaaa terlioq lentok he3
      memang kena buat lagik ler jawabnya

      Delete
  2. boleh jewwww..kihkihkih..sodapppp!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Falsya,
      boleh ke tak boleh ke....
      hentam sajork kan3

      Delete
  3. Replies
    1. Assalam zai,
      betui3, sodap3...
      he3..
      masok bakui angkat seniri konsepnya gitew :)

      Delete
  4. ayam percik ke ape tu..meriah uols :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam El,
      bukan ayam percik..
      sebab wordless tu yang tak tuleh nama tu he3...
      menu : nasi beriani, ayam tandoori, dalca tulang & jelatah
      nanti iols wat spesel kekdah rejam2 foods d'dapor iols ni yer :)

      Delete
  5. yes... hang dah ubah bloge wide..syabas..keep up..aku nak mula menulis ni asik gagal je..pehal ek?tolonglah bg mood tolonglah aku nak tulis banyak menda ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam julie,
      mataceh3..
      jom3 jadik blogger berhemat hupdate belog he3

      Delete
  6. perghh...sedap2 semuanya.. lapar jadi nya...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam atie,
      he3.....sedap3 :)
      jemput coba tengok he3

      Delete

Blog Dekat di Hati

Blog Archive