Thursday, August 24, 2017

La Herballe Medi & Spa | Pakar Penjagaan Kulit & Kesihatan Di Pulau Pinang

La Herballe Medi & Spa | Pakar Penjagaan Kulit & Kesihatan Di Pulau Pinang

La Herballe Medi & Spa | Pakar Penjagaan Kulit & Kesihatan Di Pulau Pinang

La Herballe Medi & Spa | Pakar Penjagaan Kulit & Kesihatan Di Pulau Pinang | Assalammualaikum dan selamat pagi. Entry kali ini memang mengujakan tau3. Nak tahu kenapa??? Dah namanya 'ORANG PEREMPUAN' kalau dengar sahaja SPA ka, rawatan KECANTIKAN ka, rawatan 'SLIMMING' ka, rawatan ANTI-PENUAAN ka, dah tentu2 la teruja kan3. Tambah-tambah lagi saya ni yang dah bertahuuuuuuuunnnn tau tak memanjakan mukaku yang "plawless" ini :P. This is WOMAN natural la kan3.

Untuk para pembaca yang berada di Pulau Pinang serta kawasan yang sekitar, sekarang ini anda telah mempunyai satu pilihan TERBAIK untuk mendapatkan rawatan KECANTIKAN dan SPA. Nak tahu di mana???????????? Betul nak tahu???? Mari sini saya kongsi........................................
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Tadaaaaaaaaaaaaaaaa.....
La Herballe Medi & Spa 

Majlis Perasmian Natural Medispa Pertama Di Pulau Pinang | La Herballe Medi & Spa

Majlis Perasmian Natural Medispa Pertama Di Pulau Pinang | La Herballe Medi & Spa | Untuk makluman semua pada 6 Ogos 2017, telah berlangsung acara pembukaan rasmi La Herballe Medi & Spa bertempat di Krystal Point, Bayan Lepas, Pulau Pinang. Saya telah diberi penghargaan untuk turut serta bersama-sama di acara tersebut. Mari saya kongsikan dengan pembaca semua ceritera di hari perasmian tersebut.

 Grand Opening
La Herballe Medi & Spa
Natural Medispa PERTAMA di Pulau Pinang

Barisan tonggak UTAMA La Herballe Medi & Spa

Senyum manis dari saya dan adik-adik blogger Penang a.k.a blogger Lia & blogger Zafirah

Barisan produk-produk La Herballe Medi & Spa

Produk-produk ini kesemuanya adalah produk semulajadi dan halal yer. Terdapat pelbagai pilihan set (set percubaan juga ada) serta saiz dengan harga minium serendah RM20.00 sahaja. 

Sesi penerangan dari beautician Puan Wawa

Pssstttt, santek manis tau beautician kita ni. Hasil dari penggunaan produk La Herballe yang NATURAL semestinya kan3

Kelebihan rawatan di La Herballe Medi & Spa :
~ Medispa pertama yang berasaskan natural & teknologi di Pulau Pinang
~ 100% bahan semulajadi yang dijamin Halal
~ Pelbagai perkhidmatan kecantikan dan kesihatan
~ Menawarkan pilihan perkidmatan secara traditional atau berteknologi

Bilik konsultasi dengan pakar kulit

Bilik rawatan kecantikan

Bilik rawatan spa/body

Bilik rawatan 'slimming'

Perincian perkhidmatan yang ditawarkan di La Herballe Medi & Spa :

Kecantikan / Beauty : whitening/glowing/sooting, anti-aging, wrinkle/fine line removal, face lift/face shaping,/V-shape, acne &scar. melasma/pigmentation, dark circle/eye bag, face hair removal
Badan / Body : slimming, body shaping/body contour & lift, body whitening/glowing, body hair removal, body sauna, body spa


Sesi Rawatan Kecantikan | La Herballe Medi & Spa

Sesi Rawatan Kecantikan | La Herballe Medi & Spa | Saya telah diberi kesempatan untuk merasai sendiri pengalaman mendapatkan rawatan kecantikan di La Herballe Medi & Spa. Satu pengalaman yang tidak akan dilupakan. Ianya turut memberikan kesan yang positif terhadap kulit muka saya. Nal tahu dengan terperinci, jom layan ceritera seterusnya.

Saya bersiap sedia untuk menerima rawatan kecantikan di La Herballe Medi & Spa


Sesi rawatan yang dilakukan secara lemah lembut dan mesraaaaaaa oleh beautician Pn Wawa
Ini kiranya sesi pertama iaitu pembersihan muka yer (menggunakan foam dan juga scrub).

Sesi  face mask dengan menggunakan steam

Psssttt, punya rasa ringan dan sejuk muka saya pada waktu ini sehinggakan memang terlena dibuatnya he3. Sebenarnya rawatan steam dilakukan sebelum sesi pembuangan white\black head. Seterusnya adalah sesudah sapuan mask dibersihkan.

Sesi terakhir
(sapuan krim pelembab untuk mengekalkan rawatan yang telah dilakukan)

Wajah saya SEBELUM rawatan dimulakan

Wajah saya SESUDAH rawatan dilakukan

Psstttt, nampak perbezaan sebelum dan sesudah??? Jelas dan nyata kan3?? Saya yang merasainya lagiiiii laaaa. memang jelas terasa. Sebenarnya saya memang sedar diri, kulit muka saya ini jenis kusam dan tona tidak sekata. Jadinya apabila selesai sesi rawatan wajah saya terasa segar, ringan dan dapat dirasai kelembutan dan terlihat dengan jelas 'glowing' disitu he3


Saya bersama blogger Zafirah sesudah sesi rawatan kecantikan di La Herballe Medi & Spa

Nampaaaaaakkk dakkkk???
SUUUUKAAAAAAnyaaaa dua ketul blogger Penang ini :P

My happy face at La Herballe Medi & Spa

La Herballe Medi & Spa
Alamat : 303-01-30, Krystal Point 1, Jalan Sultan Azlan Shah, 11900, Bayan Lepas, Pulau Pinang
Telefon : 012-4707799
Intagram : https://www.instagram.com/laherballe_medicpa_penang
Facebook : https://www.facebook.com/laherballepenang



~~~ The End ~~~

No comments:

Post a Comment